חנייה לטווח ארוך, טיסות פנים, טרמינל 1 - נתב"ג

מסחטת כסף. חנייה לטווח ארוך בטרמינל 1 מתייחסת רק ל- 24 שעות ומעלה.
כלומר אם החנית את הרכבל- 24 שעות ומעלה, תשלם 35 ש"ח ליום חנייה,
מחיר סביר.
אבל אם אתה טס לאילת וחוזר באותו יום , תשלם לפי שעה (9 ש"ח בשעה).

טסתי בבוקר לאילת , החניתי את הרכב ב: 06:30 בערך, וחזרתי ב: 20:30 .
נתבקשתי לשלם 80 ש"ח לחנייה, כאשר כרטיס הטיסה באל על לאילת,
כיוון אחד, עלה 99 ש"ח !!!

אני חוזר על האבסורד, אם החנית את מכוניתך במשך 23 שעות, תשלם 9 ש"ח לשעה, קרי 207 ש"ח,
אם תמתין עוד שעה, תחוייב רק ב- 35 ש"ח.......
כיום מגרש החנייה בטרמינל 1 ריק למחצה (אפילו יותר) כל היום. אין בעיית עומס.
לא רוצה להרחיב מה דעתי על הגוף הממשלתי המונופוליסטי ששמו רשות שדות
התעופה, הוא תמיד ירויח בהיותו גוף ממשלתי ללא תחרות. ואני יכול לנחש לאן זורמות ההכנסות ,
 בטח לא לשיפור בטיחות נתב"ג, שהדרוג שלו באיגוד התעופה הבינ"ל הידרדר
 לרמה של שדות תעופה במדינות  עולם שלישי, שמכשיר ה- ILS (נחיתה
 אוטומטית)  קיים רק במסלול אחד וגם שם לא מתפקד.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אכן מעצבן.
בדיוק קרה לי אותו הדבר כשחזרתי השבוע מביקור.
עושה רושם שאין חלקה על מפת ישראל שבה לא ינסו למצוץ כסף מהאזרחים.
אני אישית למדתי את הלקח ולא יוצאת עם הרכב מבלי לברר קודם שיש לי חנייה בטוחה ובמחיר סביר במקום אליו אני נוסעת.