בחירות - המטרה (קולות) מקדשת

במקום מגורי הקודם, לפני כמה שנים טובות, אחד המועמדים, מתווך מקרקעין בעיסוקו, פרסם שהינו: "בוגר הפקולטה למשפטים באונ' בר-אילן". הוא לא שיקר, רק מה, לא דייק. התברר שהנ"ל למד בקורס להכשרת מתווכים, במסגרת לימודי חוץ מטעם הפקולטה למשפטים.....

גם במקום מגורי הנוכחי, במערכת הבחירות הקודמת היה מקרה שטכנאי בחברת תוכנה הוצג כ- "מהנדס אלקטרוניקה".
אני לא חושב שהשכלה גבוהה או אחרת, היא תנאי הכרחי להיות חבר מועצה או ראש מועצה אבל מתן פרטים לא מדויקים (שלא להשתמש בביטוי חריף יותר) הוא חמור.
זה לא חדשה מרעישה שמועמד בתקופת בחירות ישמיע מנגנינות ערבות לשומעים. הוא יגיד לבוחרים מה שהם רוצים לשמוע. הוא יבטיח הבטחות. אחרי הבחירות ? "השתנתה המציאות" , "לא התאפשר" וכו'.
במקום מגורי, שוהם, כל המועמדים יקטינו את הצפיפות הכיתות, ישפרו את מערכת החינוך ויגבו ארנונה בעיקר ממפעלי תעשיה....
הגדיל לעשות אחד המועמדים שמבטיח הקמת תחנת רכבת בשוהם, לא פחות ולא יותר.... הבטחה חכמה. מי מתושבי שוהם לא ירצה קו רכבת כמו במודיעין ? יתרה מזאת תמונתו יחד עם שר התחבורה הופיעה במקומון כאשר מכותרת הכתבה ומגופה ניתן להבין ששר התחבורה תומך או יעזור במימוש החזון של רכבת בשוהם.
פרט שולי הוא שהמתמודד הוא מזכיר סניף המפלגה המקומי, המפלגה שמטעמה שר התחבורה הנכבד מתמודד בפרימריז....
גם אני במצבו של מופז (כאמור לפני וסמוך להתמודדות עם ציפי לבני) היתי ממלמל משהו בסגנון "זה טוב שבשוהם תהיה תחנת רכבת" או משהו לא מחייב דומה, בעיתון המקומי זה יוצג בצורה יותר מבטיחה.
צריך להיות בעל אמונה חזקה לחשוב שמיתאר התואי של רכבת ישראל ישתנה בגלל רצונו של ראש מועצה (בהנחה שיבחר).

אין תגובות: